FAQ | easycase

Často kladené otázky

Máte problém? Nevadí. Sme tu od toho, aby sme vám pomohli :-)

Zhrnuli sme do tejto sekcie odpovede na najčastejšie otázky. Dúfame, že aj vy tu nájdete uspokojivú odpoveď. Ak nie, vždy nás môžete kontaktovať na  support@easycase.eu

Informácie o doručení

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

 Odpoveď: Objednávku môžete sledovať týmito dvoma spôsobmi:

  • A) Prihláste sa do vášho účtu v časti "Môj účet", ktorý nájdete na pravej vrchnej strane našej stránky a kliknite na "Moje objednávky". Tu máte prístup ku všetkým vykonaným objednávkam a informáciám, ktoré potrebujete.

  • B) Po odoslaní vašej objednávky môžete stav zásielky sledovať kliknutím na odkaz (link) so sledovacím číslom zásielky, ktorý sme vám poslali mailom, alebo tak urobila kuriérska spoločnosť. Ak vám taký email neprišiel, skontrolujte si, či ste uviedli správny email vo svojej objednávke / účte.

Ak máte informácie o svojom účte, objednávku viete sledovať aj kliknutím na tlačidlo SLEDOVAŤ MOJU ZÁSIELKU.

Spravovanie objednávok

Je možné zmeniť fotografiu/fotografie na objednanom produkte?

Odpoveď: Forografie môžete zmeniť na vami zakúpenom produkte iba pokiaľ ešte produkt nebol vytlačený a odoslaný.

V momente, ako sa objednávka vytlačí alebo odošle ju už nie je možné z pochopiteľných dôvodov upraviť alebo stornovať.
Pokiaľ sa vaša objednávka ešte nespracovala (nevytlačila) a neodoslala, môžete nám poslať fotografie, ktoré chcete zmeniť na túto e-mailovú adresu: info@easycase.eu alebo support@easycase.eu.
Pre urýchlenie procesu zmeny vášho dizajnu nám prosím uveďte do e-mailu číslo vašej objednávky.

Ako a kedy môžem zrušiť moju objednávku?

Odpoveď:  Vašu objednávku môžete jednoducho zrušiť napísaním na e-mail at  info@easycase.eu no iba v prípade, že objednávka nebola ešte spracovaná.
Ak bola objednávka spracovaná (vytlačená) a odoslaná, z pochopiteľných dôvodov ju nie je možné zrušiť. 
Keď zrušíte objednávku, ktorá ešte nebola spracovaná, peniaze vám budú vrátené do 15 dní od potvrdenia vášho storna.

Ako môžem zmeniť objednávku?

Odpoveď: Môžete urobiť tieto zmeny vo vašej objednávke ak ešte nebola odoslaná a/alebo vytlačená:

  • A) zmena mena na potlači
  • B) zmena typu telefónu (ak ho máme v ponuke)
  • C) pridať produkt do vašej objednávky

V týchto prípadoch nás prosím kontaktujte na  info@easycase.eu.
Môžete stornovať vašu objednávku, prípadne zmeniť fakturačné /doručovacie údaje vo vašej objednávke iba v prípade, že ešte nebola odoslaná. Ak bola zásielka odoslaná, tieto zmeny už nie je možné urobiť.

Účet

Je nutné vytvárať si účet na vašej stránke?

Odpoveď: Nie. Nie, no nakoľko našim registrovaným zákazníkom ponúkame rôzne výhody, ako napríklad okamžitý prehľad objednávok na účte, dodatočné zľavy a pod., registráciu vrelo odporúčame. Navyše, pri ďalšej objednávke sa vám polia s informáciami automaticky vyplnia. Samozrejmosťou sú aj zvýhodnené ponuky a zľavy, ktoré našim zákazníkom posielame v mesačných newslettroch.

Náhrada/Výmena/Vrátenie peňazí

Je možné reklamovať kryt aj po doručení? Ak áno, za akých podmienok to je možné a za akých nie?

Odpoveď: Aj napriek tomu, že sa snažíme predchádzať situáciám, že si klient zvolí produkt pre iný telefón ako má, tým, že ho navigujeme, ako správne identifikovať telefón (kliknite na " Ako identifikovať svoj telefón", môže takáto situácia samozrejme nastať. Žiaľ, pri personalizovaných krytoch takáto možnosť neexistuje. Je logické a pochopiteľné, že kryt s vašim menom či fotkou nie je možné predať inému zákazníkovi. Tento typ produktu je vyrobený podľa osobitých požiadaviek zákazníka a teda riziko, že si zákazník zvolil produkt pre nesprávny telefón, znáša on. Ak takáto situácia nastane, neváhajte nám napísať email na   info@easycase.eu a my urobíme všetko pre to, aby sme vám ponúkli nový produkt pre váš správny model telefónu za zvýhodnenú cenu.

Samozrejme, ak ste na produkte objavili nejaké poškodenie zapríčinené napríklad nesprávnym zaobchádzaním so zásielkou počas transportu, resp. tlačovú vadu, je našou povinnosťou takéto prípady promptne riešiť a my tak radi urobíme. V takýchto prípadoch nás prosím kontaktujte na adrese   info@easycase.eu a my vás budeme navigovať, ako postupovať. Samozrejme, iná situácia je v prípade produktov, ktoré nie sú zákazníkom personalizované. Takýto produkt, vám, pochopiteľne, radi vymeníme. Stačí nám ho poslať na našu adresu spolu s formulárom na výmenu (vrátenie) produktu, kde nájdete i adresu, na ktorú treba produkt poslať.

Je možné produkt vrátiť? Ako to prebieha?

Odpoveď: Samozrejme, produkty, ktoré nie sú personalizované (vašou fotkou či menom), je možné nám vrátiť do 30 dní od ich doručenia. Formulár na vrátenie produktu si stačí vyplniť, uviesť číslo účtu v tvare IBAN a poslať nám ho späť spolu s nepoškodeným obalom a ďalším príslušenstvom, prípadne darčekom obdržaným spolu s produktom na našu adresu uvedenú vo formulári, resp. v časti “Kontakt”.

Žiaľ, pri personalizovaných krytoch táto možnosť neexistuje. Je logické, že kryty s vašim menom či fotkou nie je možné ponúknuť (predať) inému zákazníkovi. Tento typ produktu je vyrobený podľa osobitných požiadaviek zákazníka (Vás) a teda takéto produkty nie je možné vrátiť, keďže sa na ne podľa zákona nevzťahuje 30 dňová lehota na vrátenie produktu ako pri bežných produktoch.

Aké produkty je teda možné vrátiť a ktoré nie

  • A)  Vrátiť je možné všetky produkty, ktoré nie sú potlačené vašim menom či fotkou. Môžete tak učiniť bez udania dôvodu, ale budeme vám vďační za akúkoľvek spätnú väzbu či už bude dobrá alebo zlá. Vždy je to pre nás inšpiráciou ako sa zlepšiť v našom počínaní. Vopred vám za to ďakujeme.
  • B)  Všetky produkty, ktoré sú personalizované (potlačené vašou fotografiou či menom), nie je možné vrátiť či vymeniť s výnimkou tých, ktoré nesú známky poškodenia počas transportu či obsahujú vadu produktu v zmysle chybnej potlače či deformácie alebo iných zjavných vád zapríčinených výrobcom či zhotoviteľom.
Sťažnosti/Reklamácie

Čo je možné považovať za reklamáciu a ako pri nej postupovať?

Odpoveď: Robíme naše maximum v snahe predchádzať takýmto situáciám a našim cieľom je doručiť klientovi najlepší možný produkt hodný peňazí ktoré za neho zaplatil. Produkty sme starostlivo vyberali a technológiu, ktorou produkty potláčame sme ladili tak dlho, kým sme nedosiahli najlepšiu možnú kvalitu ktorú daná technológia fyzicky umožňuje. Samozrejme, aj my sme len ľudia a môžeme sa občas pomýliť a niečo si nevšimnúť. Nižšie nájdete zoznam prípadov, na ktoré sa záruka vzťahuje a naopak, na ktoré nie.

Nižšie nájdete zoznam prípadov, na ktoré sa záruka vzťahuje:
  • A) nekvalitná potlač - za nekvalitnú potlač je možné považovať, ak produkt (potlač) obsahuje škvrny (fľaky), ktoré neboli súčasťou zdrojového súboru dodaným klientom a/alebo
  • B) tlač sa rozmazáva, resp. farba nedrží na kryte, prípadne praská a odlupuje sa a/alebo
  • C) výrobok sám obsahuje výrobnú vadu - nesedia výrezy na konektory či ovládacie prvky a pod.
  • D) výrobok prišiel poškodený z dôvodu nesprávneho zaobchádzania počas transportu
Za reklamáciu sa nedá považovať, ak:
  • A) klient si vybral nesprávny produkt na iný model telefónu ako má
  • B) potlačená fotografia nie je dostatočnej kvality (rozlíšenia) z dôvodu nedostatočnej (nízkej) kvality zdrojovéhou súboru (obrázku) dodaného (nahraného) zákazníkom na náš server
  • C) podanie farieb sa nezhoduje s podaním farieb na monitore zákazníka - toto nie je dôvod na reklamáciu, nakoľko každý aždý monitor má iné podanie farieb a teda výrobca (easycase) nemôže garantovať, že budú vytlačené farby rovnaké, ako na monitore zákazníka
Garancia vrátenia peňazí
Záruka najvyššej kvality
Made in EU Vyrobené v EU
easycase, Budatinska 22, Bratislava 85106, +421911474404, orders@easycase.eu
Používaním týchto stránok súhlasíte s používaním cookies, ktoré nám pomáhajú zabezpečiť lepšie služby. Viac info